بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


ایمپلنت در چه شرایطی ساخته می شود؟

https://thedentalimplantplace.com/wp-content/uploads/2019/10/Should-All-Extracted-Teeth-Be-Replaced.jpeg

ایمپلنت در چه شرایطی ساخته می شود؟

 

 

ایمپلنت ها ریشه های مصنوعی و پیچ های ساخته شده از تیتانیوم هستند که در درمان دندان های از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرند. این یک روش درمانی است که با قرار دادن آن روی استخوان فک اعمال می شود. دلیل ساخت ایمپلنت ها از تیتانیوم این است که تیتانیوم به عنوان بخشی از بدن درک می شود.

 

به همین دلیل ، میزان موفقیت ایمپلنت ها اغلب زیاد است. درمان ایمپلنت بدون تداخل با دندان های مجاور انجام می شود. علاوه بر این ، این واقعیت که احساس جویدن در این روش درمانی نزدیک به احساس جویدن معمولی است ، یکی از دلایل استفاده گسترده از این روش درمانی است.

 

دلایل کاشت درمان ایمپلنت چیست؟

 

 

دلایل زیادی برای استفاده از درمان ایمپلنت وجود دارد. با این حال ، دلیل اصلی آن نقص دندان است. کمبود دندان باعث می شود افراد دچار مشکلات عملکردی و زیبایی شوند. وقتی دندان از دست رفته روی می دهد ، جویدن طبیعی اتفاق نمی افتد. از دست دادن دندان همچنین می تواند مشکلاتی در مفصل فک ایجاد کند.

 

علاوه بر این ، هنگام بروز اختلالات گفتاری ، افراد نسبت به خود بی اعتماد می شوند. درمان ایمپلنت یک گزینه فوق العاده مناسب برای افرادی است که همه این مشکلات را دارند. در صورت از دست رفتن دندان ها ، به مرور زمان در استخوان فک ذوب می شود. اجرای درمان ایمپلنت نیز به کاهش قابل توجه این ذوب کمک می کند. کاشت ایمپلنت یک برنامه کاربردی با ویژگی بسیار محافظ است. از این نظر ، میزان ترجیح زیاد است.

آیا درمان قابل استفاده است؟

 

 

برخی از شرایط در افرادی که تحت کاشت ایمپلنت قرار می گیرند ، جستجو می شود.

 

این شرایط عبارتند از:

 

وضعیت سلامت عمومی فرد باید بسیار خوب باشد.

افراد باید دارای لثه های سالم و مقدار زیادی استخوان در استخوان فک باشند.

افراد باید افرادی باشند که مراقبت های دهانی خوبی انجام دهند.

علاوه بر همه این دلایل ، در برخی موارد ، میزان استخوان در استخوان فک برای حمایت از ایمپلنت کافی نیست. در مواردی که از دست دادن استخوان زیاد است ، ایمپلنت ها را می توان به راحتی با استفاده از تکنیک های سطح بالا در دهان قرار داد.

 

چه افرادی نمی توانند درمان ایمپلنت انجام دهند؟

 

افرادی که نمی توانند با ایمپلنت درمان شوند عبارتند از:

 

افرادی که تحت درمان پرتودرمانی سر و گردن قرار گرفته اند ،

جوانانی که رشد استخوانی خود را تکمیل نکرده اند ،

افرادی که زیاد سیگار می کشند کاندیدای مناسبی برای درمان ایمپلنت نیستند.

جدا از همه این مواد ، درمان ایمپلنت را می توان با افرادی که بیماری های سیستمیک دارند و از داروهایی استفاده می کنند که سیستم را سرکوب می کنند ، استفاده کرد. تا زمانی که کنترل پزشک انجام نشود ، نمی توان درمان ایمپلنت را در مورد این افراد اعمال کرد.

 

استفاده از ایمپلنت در دراز مدت چه شرایطی دارد؟

 

ایمپلنت ها با لثه و استخوان در تماس هستند و ناراحتی که ممکن است در این نواحی ایجاد شود ممکن است روی درمان ایمپلنت تأثیر بگذارد. این واقعیت که مردم از دهان و دندان خوب مراقبت نمی کنند باعث التهاب لثه می شود و باعث بیماری های لثه و از بین رفتن ایمپلنت ها در نتیجه این التهاب می شود. مراقبت مناسب دهان و دندان در اطراف ایمپلنت به افراد کمک می کند تا از ایمپلنت ها برای مدت طولانی استفاده کنند. به همین دلیل ، برای استفاده طولانی مدت از ایمپلنت ها باید به نظافت دندان توجه شود.

 

آیا ایمپلنت ها پشتیبانی نمی شوند؟

 

مطالعات نشان داده است که تیتانیوم یک ماده بسیار مناسب برای بافت است. به همین دلیل ، سالهاست که از مواد تیتانیوم در تولید ایمپلنت استفاده می شود. این ایمپلنت نیست که توسط بدن رد شود ، یعنی رد بافت رخ می دهد.

 

با این حال ، در مواردی مانند عفونت هایی که در دوره بهبودی ایجاد می شود ، عدم توجه بیماران به بهداشت دهان و دندان ، مصرف زیاد الکل و سیگار ؛ ممکن است در همجوشی ایمپلنت با استخوان اختلال ایجاد کند. در نتیجه این شرایط ، ممکن است ایمپلنت از بین برود.

 

به منظور جلوگیری از بروز چنین شرایطی ، یک دندانپزشک باید به طور منظم بررسی شود و مراقبت های دهانی خوبی انجام شود. اگر به این موارد توجه شود ، استفاده از بافت های دندانی در طولانی مدت تضمین می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ایمپلنت, دندانپزشکی, دندان, ایمپلنت مناسب, بهداشت دهان و دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : چهار شنبه 20 مرداد 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.